+18 Hikayeler - seks hikayeleri - porno - escort montpellier - Halkalı escort bayan
Bye Aerospace firması tarafından geliştirilen pilotlu ve güneş enerjili uçağın prototipi, ilk uçuşunu Loveland’ın kuzeyindeki Northern Colorado Bölge Havaalanı’nda gerçekleştirdi. Solesa ve StratoAirNet uçak sistemlerine güneş enerjili, pilotlu prototip ilk uçuşunu başarılı bir gerçekleştirdi. Uçak kanat yapısı için, gelişmiş bir kompozit ve güneş pili teknolojisi kullanıldı
Bye Aerospace’in kurucusu ve CEO’su George E. Bye, ilk uçuşun önemi ile ilgili şunları söyledi : “Tüm ekibimize bu kilometre taşını başarma konusundaki kararlılıkları ve ekstra çabaları için teşekkür ederim. Ayrıca bu uçuşları mümkün kılmak için Kuzey Colorado Bölgesel Havalimanı ‘ndaki profesyonellere teşekkür etmek isterim.”
Solesa ve StratoAirNet uçak sistemleri gözlem, kamu hizmeti, haritalama, hassas tasarım, arama ve kurtarma dahil olmak üzere uzun süreli ticari ve güvenlik ihtiyaçları için destek sağlanmasını amaçlıyor. Solesa uçak sistemine sahip uçaklar için daha kısa uçuş süreleri, benzer devriye ve araştırma uygulaması yapılacaktır. StratoAirNet’in daha uzun ömürlü bir İHA yani insansız hava aracı, olması amaçlanmıştır ve bu yeterliliğe ulaşmak için gerekli çalışmalar devam edecektir. StratoAirNet ve Solesa standart sisteme sahip uçaklara kıyasla, daha düşük birim maliyet, daha az gürültü, daha düşük işletme maliyetleri gibi avantajları ile dikkat çekiyor.
Bye Aerospace, gelişmiş grafit kompozit kanadı ile yüksek verimli güneş pili teknolojisini bir arada kullanarak SolAero ile işbirliği yapıyor. Bye Aerospace’e ait “Sun Flyer 2” uçağı ilk uçuşunu tamamladı. Bu anlamda Sun Flyer ailesi uçuş eğitimi ve genel havacılık pazarlama hizmeti veren bir firmadır, ayrıca ilk FAA (Amerika Birleşik Devletleri Federal Havacılık İdaresi) sertifikalı, ABD destekli elektrikli uçak firması olma yolunda ilerliyor. Firma “Sun Flyer 2” uçağının elektrikli tahrik sistemi için Siemens ile birlikte çalışmalarını sürdürüyor.