+18 Hikayeler - seks hikayeleri - porno - escort montpellier - Halkalı escort bayan
Uluslararası Havacılık kurallarına göre, uçak, helikopter gibi hava taşıtlarının güzergahlarındaki yüksek bina, gökdelen, kule, dağ gibi yükseltilerde kullanılması şart olan Işıklı İkaz Sistemlerinin seyir güvenliği açısından hayati önemi vardır.
Havayolu görüş alanı içindeki sabit bir nesnenin, belirli bir menzil dahilinde ve LED ışık yolu ile uyarı vermesini sağlayan bir sistemdir. Power Led Sistem teknolojili Uçak İkaz Lambaları’nın kullanım alanlarını şöyle sıralayabiliriz;
Cihazın elektronik devresinde yanıp sönme modlarının programlandığı bir mikro işlemci vardır. Bu yüzden cihaz iki farklı çalışma fonksiyonuna sahiptir.
Çift başlı ikaz lambası modelinde her iki armatür de aynı elektronik devreye ve 2 adet hata dedektörüne sahiptir. Güç Hatası normalde kapalı iken Led Hatası açıktır. Bir hata halinde, ilgili çıkışa haricen bağlanan bir lamba, zil veya alternatif bir sinyal ile uyarı verilmesi sağlanır.
Güç hatası: Eğer güç kaynağı hatası varsa cihaz kuru kontakla bilgi gönderebilir.
LED hatası: Devrelerin üzerine gece-gündüz armatürleri açıp kapayabilecek bir ışık sensörü kurulmuştur. Mikro işlemci her 15 dakikada bir LED’leri kontrol eder ve hata bulur. Eğer LED’ler ışık vermeyi keserse; cihaz kuru kontak ile bilgi gönderebilir.
Power led sistem uçak ikaz lambası; ışık sensörü karanlık ile tetiklendiğinde, ikaz lambalarından birini açacak şekilde tasarlanmıştır. Çalışan bir armatürde hata olduğunda, diğer armatür en geç 10 saniye içerisinde devreye girer ve hata ünitesi hata işaret sinyali verir.